Концепція розвитку гімназії розроблена у відповідності з Конституцією України, Державною програмою «Освіта» (Україна ХХІ століття), Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, іншими нормативно-правовими документами, що стосуються розвитку й формування освітньої галузі.

/Files/images/10,55.jpg

Концепція розвитку гімназії розроблена з урахуванням зовнішніх умов та існуючих обставин освітньої ситуації в місті, пріоритетних освітніх програм, власних мотивів та потреб усіх суб’єктів навчально-виховного процесу. В основу Концепції покладено комплексний підхід, спрямований на формування творчої особистості, її громадянського та правового виховання. Основними компонентами концепції розвитку гімназії є: методологічні засади, мета, завдання, принципи діяльності, парадигма сучасної гімназійної освіти. Концепцією визначені пріоритетні напрямки розвитку гімназії:
· здійснення якісної підготовки гімназистів у єдиній системі «Гімназія – ВНЗ»;
· реформування виховної діяльності гімназії на шляху до виховання інтелігентності як інтегративної якості особистості;
· оволодіння гендерним параметром в освітній системі: учитель і гендерні вимірювання в роботі з учнями;
· створення в колективі дітей та батьків атмосфери добра й співпраці за допомогою психолого-педагогічного навчання, формування в гімназії на рівні взаємовідносин «учитель – учень», «учень – учень», «учитель – учитель», «учитель – батьки – учень» специфічного позитивного емоційного поля взаємовідносин.
Концепція гімназії спрямована на створення такого соціокультурного простору навчання та виховання учнівської молоді, в якому як хлопчик, так і дівчинка мали б можливості побудувати свої зв’язки із світом, природою, іншими людьми та самим собою на підставі урахування специфіки гендерних стосунків у суспільстві та особливостей своєї статі. Багатопрофільна гімназія дає можливість універсалізації освіти, широкого вибору шляхів подальшого навчання.
Сутність концепції Лисичанської багатопрофільної гімназії полягає в тому, що дитина, яка входить в освітній простір гімназії, під впливом усіх чинників, що складають цей простір, йде до «тріумфу особистості», тобто стає самоактуалізованою, творчою, конкурентоспроможною особистістю.

Кол-во просмотров: 1214

    Новости

    Календарь

    Предыдущая Апрель 2024 Следующая
    ПВСЧПСВ
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930